66977907 | 021-66383606  

نرم افزار دفتر وکلا

 

نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه، محصولی از عارف رایانه جهت حسابداری و مدیریت انواع دفتر وکالت و مراکز حقوقی میباشد.

وکلا توسط این نرم افزار می توانند به در کوتاه ترین زمان، برای موکلین و مراجعین خود تشکیل پرونده داده، اوقات ملاقات تعیین کرده و مراحل پیگیری پرونده ایشان را توسط رایانه ثبت و مدیریت نمایند.

نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه مجهز به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی می باشد و می تواند به طور خودکار برای مشتریان پیامک های یادآوری، صورتحساب و … ارسال نماید و از طرفی مشخصات فرد تماس گیرنده با دفتر وکلا را از طریق تلفن شناسایی و برای منشی نمایش داده و به راحتی برای ایشان فیش غذا صادر نماید نماید.

 

 

دانلود نرم افزار دفتر وکلا

 

سفارش و دانلود نسخه اصلی نرم افزار دفتر وکلا

 

با سفارش آنلاین و خرید نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه، می توانید نسخه اصلی این نرم افزار را در کمتر از چند دقیقه دانلود و بر روی رایانه خود نصب و استفاده نمائید.

(تعرفه قیمت های قرار گرفته ویژه زمستان 1394 می باشد)

نوع کاربری:

تک کاربره

نصب بر روی یک رایانه

تحت شبکه (دو کاربره)

نصب بر روی رایانه پزشک و منشی

تحت شبکه (پنج کاربره)

یک رایانه سرور و چهار رایانه کلاینت

قیمت (تومان):

249،000

349،000

499،000

درباره نرم افزار دفتر وکلا

نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه نرم افزاری است که توسط شرکت عارف رایانه جهت مدیریت دفتر وکلا و مراکز حقوقی تولید شده است.
این نرم افزار با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به پرونده پزشکی و صورتحساب بیماران مراجعه کننده به دفتر وکلا پزشک را ثبت و نگهداری کرده و با فراهم نمودن قسمت مجزا جهت تعریف انواع خدمات پزشکی (که با توجه به هر دفتر وکلا متغیر است)، امکان مدیریت هرگونه دفتر وکلا را برای مدیران و وکلا این مراکز فراهم نموده است.
در نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه، هر پزشک می تواند آن دسته از خدمات پزشکی را که در دفتر وکلا خود، به بیماران ارائه می گردد را در فهرست خدمات قابل ارائه به مراجعین، تعریف و طبقه بندی نماید و با توجه به آنها عملیات تشکیل پرونده و پذیرش بیماران را به راحتی توسط سیستم نرم افزاری انجام دهد. این خدمات پزشکی می تواند شامل یک ویزیت ساده یا خدمات تخصصی مانند عمل جراحی، لیزر، تزریقات، و … باشد.
نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه با بیش از  8 سال سابقه اجرایی، همچنان در حال توسعه بوده و در حال حاضر، ویرایش 2015 این محصول در بسیاری از دفتر وکلا های عمومی، سنتی، زیبایی، ارتوپدی، دندانپزشکی، روانپزشکی، مشاوره و ترک اعتیاد، چشم پزشکی، توانبخشی و … نصب و در حال استفاده می باشد.
قیمت نرم افزار مدیریت دفتر وکلا عارف رایانه نسبت به نرم افزار های مشابه تولید شده، بسیار ارزان تر بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار مدیریت دفتر وکلا عارف رایانه

مشخصات فنی نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه

زبان برنامه نویسی بانک اطلاعاتی ویندوز های تحت پوشش حداکثر تعداد پزشک و دستیار حداکثر تعداد پرونده
Delphi 2015 Microsoft SQL Server Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows Server (نا محدود) (نا محدود)

.

امکانات اصلی نرم افزار دفتر وکلا

نرم افزار دفتر وکلا

در چند سال گذشته بحث مکانیزه کردن اطلاعات بیماران و استفاده از سیستم های نرم افزاری از مباحث مهم و مطرح مدیریتی مراکز پزشکی بوده است و مراکز موفق و روبه رشد همواره از پیشگامان بهره گیری از این نرم افزار ها بوده اند. و از جمله نرم افزار های مطرح در این زمینه ، نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه بوده که توسط متخصصین جوان و کوشای گروه عارف رایانه و با مشاوره وکلا ، بعنوان یک محصول چند جانبه مخصوص مدیریت دفتر وکلا و مراکز پزشکی تولید گردیده است. دغدغه های اصلی تیم توسعه دهنده این نرم افزار : سرعت ، دقت ، کیفیت انعطاف پذیری این محصول بوده که هدف رضایتمندی وکلا را به دنبال داشته. اگر چه توسعه نرم افزار وکالت عارف رایانه همچنان ادامه داشته و با توجه به نظرات و پیشنهادات سازنده و وکلا استفاده کننده از این نرم افزار، هر چند هفته یکبار آپدیت های جدید تر از آن ارائه خواهد شد، نسخه فعلی یکی از کم نظیر ترین محصولات نرم افزاری ارائه شده در این راستا در ایران میباشد. از آنجا که روند تولید یک نرم افزار استاندار پیرو اصول و قواعد خاصی می باشد.

نرم افزار وکلا

چرا نرم افزار مدیریت دفتر وکلا عارف رایانه؟

بانک اطلاعاتی نرم افزار دفتر وکالت ، Microsoft SQL Server بوده و برای تولید این محصول از معماری چند لایه استفاده شده است. از آنجا که معماری بانک اطلاعاتی از مهمترین نکات یک نرم افزار مبتنی بر بانک اطلاعاتی میباشد میتوان به طراحی مدل بر مبنای Tire اشاره نمود و تراکنش های بین برنامه و بانک اطلاعاتی از طریق Stored-Procedure انجام میشود و همچنین امکان اتصال به بانک اطلاعاتی از هر نقطه جغرافیایی میسر میباشد. زبان استفاده شده برای توسعه این محصول نرم افزاری دلفی بوده و از کامپایلر Embarcadero® Delphi® EX4 استفاده شده است. نرم افزار مدیریت دفتر وکالت، در حال حاضر قابل استفاده توسط آخرین سیستم عامل عرضه شده توسط مایکروسافت یعنی .Windows 8 بوده و به زودی نسخه های قابل نصب بر روی لینوکس و سیستم عامل مکینتاش ارائه خواهد شد.

نرم افزار مدیریت دفتر وکالت

سرعت نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه

نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه ، طوری طراحی شده تا با صرف کمترین زمان نسبت به مشاهده اطلاعات مربوط به بیماران ، سوابق پزشکی ، صورتحساب و … اقدام نمود. بعنوان مثال: در کمتر از چند ثانیه میتوان از کارکرد دفتر وکلا ، گزارش تهیه نمود و یا بیماری خاص را از لیست کل بیماران جستجو کرد و از وضعیت پزشکی، صورتحساب و … ایشان آگاه شد. همچنین امکان صدور کارت برای بیماران که از نسخه 2012 این نرم افزار ،ارائه شده، توسط کارت هایی که توسط سیستم برای بیماران صادر میشود، میتوان با کشیدن کارت بیمار بر روی دستگاه کارت خوان، به راحتی از وضعیت پرونده و گزارشات مربوطه بهره برد. برای تهیه دستگاه و تعداد کارت های خام مورد نیاز برای بیماران با شماره های شرکت تماس حاصل نمائید.

سرعت نرم افزار

جامعیت نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه

یک نرم افزار مدیریت دفتر وکلا خوب، نرم افزاری است که حدالامکان نیازهای اساسی مدیریت امور داخلی یک دفتر وکلا را دارا باشد. این نیاز ها در برخی موارد کاملا” تخصصی بوده مستلزم مشاوره با وکلا میباشند. مانند اطلاعات مورد نیاز یک پزشک از بیماران مراجعه کننده به دفتر وکلا، اطلاعات و گزارشات مورد نیاز سیستم پذیرش، وقت دهی به بیمار و … یا امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های برنامه که در ادامه به چگونگی این عمل اشاره خواهیم کرد. تیم توسعه دهنده نرم افزار مدیریت دفتر وکلا عارف رایانه، با مشاوره با جمعی از وکلا حاضر، نسبت به تولید این محصول اقدام نمود و امروزه حتی مشتریان جدید نیز به نوعی در روند توسعه این محصول مشارکت دارند، گروه توسعه دهنده اما همه روزه با مطالعه نظرات و پیشنهادات سازنده وکلا استفاده کننده این محصول، سعی در ارائه هرچه بهتر و جامع تر بودن نرم افزار به کاربران خود داشته است.

نرم افزار مدیریت دفتر وکلا

رابط کاربری مناسب نرم افزار دفتر وکلا

از آنجا که رابط کاربری یک نرم افزار ، برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و برای بسیاری از وکلا و پرسنل ، تجهیز کردن رایانه محیط دفتر وکلا یا مرکز پزشکی به نرم افزار هایی که دائما” مورد استفاده قرار میگیرند، علاوه بر کارایی نرم افزار ، مستلزم دارا بودن محیط کاربری نسبتا” مناسب ، امری مهم تلقی میشود، نرم افزار مدیریت دفتر وکیل با طراحی کم نظیر محیط کاربری و کاربر پسند خود یک یک برنامه نسبتا” استاندارد و با کیفیت را برای وکلا به ارمغان آورده است.

رابط کاریری نرم افزار وکالت

گزارشگیری متنوع از قسمت های نرم افزار دفتر وکلا

همانطور که میدانید، امروزه نرم افزارهایی مورد توجه قرار می گیرند که به کاربران خود این امکان را بدهند تا آنطور که مایل هستند از قسمت ها و لیست های حاوی اطلاعات خود ، بتوانند گزارشات متنوع تهیه کنند. بعنوان مثال: زمانی که کاربر یا پزشک تمایل دارد از لیست اطلاعات بیماران گزارشی تهیه و چاپ کند که حاوی نام، نام خانوادگی، سن، قد، وزن ، تاریخ تشکیل پرونده و علت مراجعه ایشان به دفتر وکلا باشد. و یا از لیست پرونده های پزشکی بیماران ، گزارشی خاص از اطلاعات مربوط به پرونده تهیه نمایند که بطور پیشفرض و حالت عادی نرم افزار ، وجود ندارد! نرم افزار دستیار وکیل به وکلا این امکان را داده است تا خود وکیل نیز جزئی از توسعه دهنده گان نرم افزار باشد و با ارائه یک محیط طراح گزارش پویا برای وکلا ، این امکان را داده است تا پزشک با توجه به سلیقه و گزارش مورد نیاز خود، نسبت به تهیه گزارش مورد نظر اقدام نماید. همچنین در محیط طراحی گزارش، امکان درج لوگوی دفتر وکلا ، تغییر فونت ، سایز چرخش متون و … وجود دارد و برای هر قسمت نیز چند گزارش یا قالب چاپ طراحی شده آماده ارائه شده تا وکلا از نحوه استفاده از این امکان ، به راحتی بهره مند گردند. . . .

نمونه گزارش گیری از نرم افزار وکالت

.
.

آموزش و راهنمایی های بعد از دانلود نرم افزار دفتر وکلا

از اینکه نرم افزار مدیریت دفتر وکلا عارف رایانه را برای استفاده در دفتر وکلا خود انتخاب نموده اید کمال سپاسگزاری را داریم. در ادامه مراحل نصب و راه اندازی این نرم افزار و نحوه نگهداری از سیستم را به صورت گام به گام، طی چند مرحله و حدالامکان ساده، برای شما تشریح می کنیم. توجه داشته باشید پس از مطالعه موارد ذیل صفحه ای تحت عنوان پرسش و پاسخ پیرامون نرم افزار دفتر وکلا را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم و در آن سوالات عمومی برخی کاربران استفاده کننده از این نرم افزار را همراه با پاسخ کارشناسان ما قرار دادیم می توانید مطالعه نمائید.
نصب و استفاده از نرم افزار مدیریت دفتر وکلا عارف رایانه
 

چک کردن تنظیمات زبان فارسی در ویندوز (قبل از نصب نرم افزار دفتر وکلا)

قبل از نصب برنامه دفتر وکلا، ابتدا چک کنید تنظیمات مربوط به زبان فارسی، به طور صحیح در ویندوز انجام شده باشد! منظور از تنظیمات زبان فارسی، انتخاب کشور ایران، انتخاب زبان و کیبورد فارسی برای ویندوز می باشد که این تنظیمات در بخش کنترل پنل ویندوز قرار دارد. با توجه به نوع ویندوزی که بر روی رایانه خود نصب نموده اید، این تنظیمات را چک کنید. توجه داشته باشید در صورتی که این تنظیمات انجام نشده باشد ممکن است پس از نصب نرم افزار، منو ها و برخی قسمت های فارسی نرم افزار، به صورت علامت سوال (؟؟؟؟؟؟) برای شما نمایش داده شوند. پس در ابتدا تنظیمات مربوط به زبان فارسی را طبق راهنمایی های انجام شده در لینک زیر چک کنید.

نصب نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه (تک کاربره)

نصب نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه، با توجه به نوع کاربری (تک کاربره یا تحت شبکه)، کمی با هم متفاوت است. برای نصب نرم افزار دفتر وکلا بر روی یک رایانه (تک کاربره) تنظیمات خاصی نیاز نیست. فقط می بایست فایل دانلود شده از سایت عارف رایانه را را از حالت فشرده (zip) خارج کرده و عملیات نصب نرم افزار را طبق راهنمای زیر از مرحله ابتدا تا انتها دنبال کنید.

نصب نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه (تحت شبکه)

در صورتی که قصد دارید از نرم افزار وکالت عارف رایانه به صورت شبکه و یکپارچه استفاده نمائید، علاوه بر نصب این نرم افزار، چند نکته مهم را در خصوص شبکه، فایروال و تنظیمات اتصال نرم افزار از رایانه ای به رایانه دیگر را نیز باید مد نظر داشته باشید. مراحل نصب و نکات مربوطه به ترتیب در قسمت زیر قرار داده شده است، با کلیک بر روی هر لینک می توانید این عملیات را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید در صورتی که رایانه ها را با هم (به طور صحیح) شبکه کرده باشید، مراحل 2 تا 6 چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت، اما انجام گام به گام این مراحل بسیار مهم است پس دقت لازم را برای این منظور به عمل آورید.

  1. رایانه هایی که قرار است نرم افزار مدیریت دفتر وکالت بر روی آنها نصب گردد، می بایست با یکدیگر به طور صحیح شبکه شده باشند
  2. یکی از رایانه ها را بعنوان رایانه اصلی (سرور) انتخاب نمائید
  3. نرم افزار مایکروسافت اس کیو ال سرور (Microsoft SQL Server) را که همراه با نرم افزار دانلود کرده اید، بر روی رایانه سرور نصب نمائید
  4. نرم افزار دستیار وکیل عارف رایانه را بر روی رایانه سرور و سایر رایانه ها (کلاینت ها) نصب نمائید
  5. تنظیمات فایروال و همچنین آنتی ویروس (درصورتی که قبلاً آنتی ویروس نصب کرده اید) را بر روی رایانه سرور انجام دهید
  6. تنظیمات مربوط به اتصال نرم افزار از سایر رایانه ها (کلاینت ها) به رایانه سرور را انجام دهید

 نگهداری از اطلاعات نرم افزار دفتر وکلا

همانطور که می دانید، برنامه دفتر وکلا عارف رایانه، اطلاعات ثبت شده توسط شما را در محلی تحت عنوان “بانک اطلاعاتی” نگهداری می کند. فایل های بانک اطلاعاتی مربوط به نرم افزار وکالت، درون پوشه ای با نام Data و در محل نصب نرم افزار قرار می گیرند.
از آنجا که این احتمال وجود دارد در آینده به دلایلی رایانه شما دچار حادثه یا اختلال گردد و از طرفی اطلاعات مربوط به بیماران یک دفتر وکلا برای پزشک یا وکلا این مرکز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که همیشه و طبق برنامه ریزی، از اطلاعات ثبت شده در سیستم، یک نسخه پشتیبان تهیه نمائید تا در مواقع اضطراری و بروز اشکال در رایانه، با دسترسی به آن، بتوانید اطلاعات سیستم را به حالت قبل بازگردانی نمائید. انجام این امور می تواند به طور خودکار و توسط نرم افزار انجام گردد اما کنترل و مدیریت آن، به عهده شما خواهد بود.

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سیستم

عملیات پشتیبانی به راحتی و توسط نرم افزار دفتر وکلا عارف رایانه انجام پذیر است فقط قبل از انجام این عملیات می بایست ابتدا با عبارت “تهیه فایل پشتیبان از بانک اطلاعاتی” آشنا شوید.”تهیه فایل پشتیبان از بانک اطلاعاتی” که از دو طریق (دستی-خودکار) انجام می گردد، عملیاتی است که طی آن، نرم افزار دفتر وکلا، از کل اطلاعات ثبت شده در سیستم، یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و درون فایلی قرار می دهد. همچنین تاریخ و ساعتی که این کار را انجام داده اید نیز در عنوان نام این فایل قرار می گیرد تا هنگام مشاهده فایل پشتیبان، از نام آن متوجه شوید که این فایل در چه تاریخ و ساعتی تهیه شده است.
 

بروز رسانی نرم افزار دفتر وکلا

اگر چه همواره سعی بر این داشته ایم که محصولی بی کم و کاست و بدون اشکال به مشتریان ارائه کنیم، اما معتقدیم همچنان جای تغییر در نرم افزار وجود دارد. تغییراتی در راستای بهبود و توسعه این محصول که گاهی ممکن است به دلیل رفع اشکال یا باگ در نرم افزار باشد که از سوی کاربران اعلام شده اند و گاهی جهت ارائه امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر. برای این منظور بخشی تحت عنوان “بروز رسانی” در نرم افزار های عارف رایانه قرار داده شده که توسط آن می توان نرم افزارخریداری شده را به ویرایش های جدید تر بروز رسانی نمود

دریافت ویرایش جدید نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه

تغییرات انجام شده در نرم افزار دفتر وکلا، بلافاصله بر روی وب سایت عارف رایانه قرار خواهند گرفت و شما از منوی بروز رسانی نرم افزار که در صفحه اصلی این نرم افزار قرار گرفته شده است، می توانید از آخرین وضعیت آپدیت این محصول آگاهی پیدا کنید و در صورت لزوم، نرم افزار خود را در کمتر از چند دقیقه بروز رسانی کنید. عملیات بروز رسانی را نیز در قالب مقاله ای مجزا در وب سایت قرار داده ایم و برای مطالعه و چگونگی آن بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

بروز رسانی آنلاین نرم افزار دفتر وکلا از طریق وب سایت عارف رایانه

[ratings]


پیشنهاد ویژه عارف رایانه

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار انبارداری و فروش عارف رایانه، یک برنامه ی ساده جهت کنترل و مدیریت کالاها در انبار های مختلف، صدور انواع فاکتور خرید و فروش توسط رایانه می باشد.

دستگاه کالر آیدی (Caller-ID) برای نرم افزار

در این بخش با نحوه راه اندازی دستگاه های کالر آیدی (Caller-ID) و استفاده آن در نرم افزار های شرکت آشنا خواهید شد.

اخبار مهم
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت عارف رایانه هرگونه کپی پرداری با ذکر منبع آزاد است