66977907 | 021-66383606  

دانلود نرم افزار مدیریت مشتریان

نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان عارف رایانه، محصولی از این شرکت جهت مدیریت اطلاعات و فایل های مشتریان و اشخاص میباشد.

توسط این نرم افزار می توان به اطلاعات مشتریان و کارهای انجام شده برای ایشان را در رایانه ثبت و مدیریت نمود ، برای مشتریان پیامک ارسال کرد و از وضعیت کاری با ایشان را مورد بررسی قرار داد.

نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه مجهز به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی می باشد و می تواند به طور خودکار برای مشتریان پیامک های یادآوری، صورتحساب و … ارسال نماید و از طرفی مشخصات فرد تماس گیرنده از طریق تلفن را شناسایی و برای منشی نمایش داده و از تماس ها گزارش تهیه نمود.

دانلود نرم افزار مدیریت مشتریان

سفارش و دانلود نسخه اصلی نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان

با سفارش آنلاین و خرید نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان عارف رایانه، می توانید نسخه اصلی این نرم افزار را در کمتر از چند دقیقه دانلود و بر روی رایانه خود نصب و استفاده نمائید.

(تعرفه قیمت های قرار گرفته ویژه تابستان 1395 می باشد)

نوع کاربری:

تک کاربره

نصب بر روی یک رایانه

تحت شبکه (دو کاربره)

نصب بر روی رایانه منشی و مدیریت

تحت شبکه (پنج کاربره)

یک رایانه سرور و چهار رایانه کلاینت

قیمت (تومان):

99،000

149،000

299،000

+ سفارش
+ سفارش
+ سفارش

 

عکس های برنامه مدیریت مشتریان

برخی از تصاویر محیط نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان عارف رایانه

برای پیمایش تصاویر این نرم افزار می توانید بر روی تصاویر بند انگشتی فوق کلیک نمایید.

درباره این نرم افزار

نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه نرم افزاری است که توسط شرکت عارف رایانه جهت مدیریت مدیریت مشتریان و مراکز فروش غذا تولید شده است.
این نرم افزار با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به پرونده پزشکی و صورتحساب بیماران مراجعه کننده به مدیریت مشتریان پزشک را ثبت و نگهداری کرده و با فراهم نمودن قسمت مجزا جهت تعریف انواع خدمات پزشکی (که با توجه به هر مدیریت مشتریان متغیر است)، امکان مدیریت اطلاعات مشتریان را برای مدیران این مراکز فراهم نموده است.
در نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه، هر پزشک می تواند آن دسته از خدمات پزشکی را که در مدیریت مشتریان خود، به بیماران ارائه می گردد را در فهرست خدمات قابل ارائه به مراجعین، تعریف و طبقه بندی نماید و با توجه به آنها عملیات تشکیل پرونده و پذیرش بیماران را به راحتی توسط سیستم نرم افزاری انجام دهد. این خدمات پزشکی می تواند شامل یک ویزیت ساده یا خدمات تخصصی مانند عمل جراحی، لیزر، تزریقات، و … باشد.
نرم افزار مدیریت مشتریان پزشک آسان طب با بیش از  8 سال سابقه اجرایی، همچنان در حال توسعه بوده و در حال حاضر، ویرایش 2015 این محصول در بسیاری از مدیریت مشتریان های عمومی، سنتی، زیبایی، ارتوپدی، دندانپزشکی، روانپزشکی، مشاوره و ترک اعتیاد، چشم پزشکی، توانبخشی و … نصب و در حال استفاده می باشد.
قیمت نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان پزشک آسان طب نسبت به نرم افزار های مشابه تولید شده، بسیار ارزان تر بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان عارف رایانه

مشخصات فنی نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه

زبان برنامه نویسیبانک اطلاعاتیویندوز های تحت پوششحداکثر تعداد پزشک و دستیارحداکثر تعداد پرونده
Delphi 2015Microsoft SQL ServerWindows XP, Windows 7, Windows 8, Windows Server(نا محدود)(نا محدود)

.

امکانات اصلی نرم افزار مدیریت مشتریان

نرم افزار مدیریت مشتریان

نرم افزاز مدیریت مشتریان، یک سیستم مبتنی بر کامپیوتر است که با آن عملیات مدیریت اطلاعات مشتریان و روابط کاری با ایشان را کنترل و مدیریت نمود. در نرم افزار مدیریت مشتریان شما ضمن تشکیل پرونده برای هر مشتری، می توانید آن دسته از کارهایی که در طول رابطه همکاری، برای ایشان انجام می دهید و نتایج حاصل از آن را در سیستم ثبت و مدیریت نمائید. در این سیستم شما می توانید انواع کارهایی که برای مشتریان خود انجام می دهید را تعریف کرده و در تاریخ و ساعت خاص، کاری را که برای مشتری خاص انجام داده اید را ثبت کنید. این کارها می تواند تماس، ارسال بروشور، ارسال پیش فاکتور، فروش کالا و هر نوع عملیات دیگر باشد. همچنین در پایان هفته یا ماه یا بازه خاصی از زمان، گزارشات مختلف از عملیات انجام شده تهیه نمائید. با نصب نرم افزار مدیریت مشتریان ، کنترل روابط شما و مشتریان تان در عین سادگی با دقت و امنیت بالا انجام  می گیرد و دیگر استرس شلوغی و کنترل کارهایتان را نخواهید داشت.

نرم افزار مدیریت مشتریان

چرا نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان عارف رایانه؟

نرم افزارهای بسیار زیادی برای مدیریت مشتریان تولید شده است. شاید به جرات بتوان گفت یکی از نرم افزار هایی که کار کردن با آن ساده است و درگیری های آموزش و یادگیری ندارد، نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه می باشد. این نرم افزار با استفاده از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، امکان مدیریت مشتریان شما را در محیط های شبکه ای نیز فراهم می کند. شما می توانید کاربران متعدد در سیستم تعریف کنید و برای ایشان محدودیت ایجاد کنید و در پایان از کل اطلاعات گزارشات جامع تهیه نمایئد. سرعت و کیفیت این محصول شما را برای یک انتخاب مناسب سوق خواهد داد. می توانید با دانلود نرم افزار مدیریت مشتریان نسخه آزمایشی این تفاوت را از نزدیک ملاحظه داشته باشید.

نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه

سرعت نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه

شاید این نکته را در خاطر داشته باشید که سرعت در هر نرم افزار مدیریتی حرف اول را می زند! یک نرم افزار با هر نوع سبک در طراحی و تولید می بایست به سرعت کار شما انجام دهد. نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه در بسیاری از عملیات مانند ثبت اطلاعات مشتری و مدیریت کارها، تنها چند ثانیه وقت شما را خواهد گرفت یعنی با چند کلیک قادر هستید از کارهای انجام داده برای مشتریان خود اطلاعات کسب کنید و یا زمانی که حجم دیتای شما بیش از چند هزار رکورد می شود، تنها یک نرم افزار سریع و قدرتمند می تواند در کوتاهترین زمان، در کنار شما باشد تا تاخیر را احساس نکنید.. پس نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه از این جهت یک برنامه ایده آل محسوب می گردد.

سرعت نرم افزار

جامعیت نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه

برای شما که برای اولین بار سراغ یک نرم افزار مدیریت مشتریان می روید لازمه بعضی بخش ها احساس نشود. برخی امکانات نظیر انواع گزارشگیری، ارسال پیامک، شناسایی افراد از طریق سیستم Caller-ID و بسیاری دیگر از مشخصات یک نرم افزار مدیریت مشتریان جامع می باشد. چرا که این امکانات به مرور زمان و با توجه به نیاز مشتریان ما در سیستم اضافه گردیده اند و شما نیز با تهیه این نرم افزار همزمان نیازهای دیگر خود را برطرف خواهید کرد. اگر چه این نرم افزار همچنان در حال ارائه نسخه های بعدی و جامع تر نیز هست اما تا نسخه فعلی حد الامکان نیازهای اساسی شما را مرتفع می نماید.

نرم افزار مدیریت مشتریان

.
.

آموزش و راهنمایی های بعد از دانلود نرم افزار مدیریت مشتریان کاربران

از اینکه نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه را برای استفاده در رایانه خود انتخاب نموده اید کمال سپاسگزاری را داریم. در ادامه مراحل نصب و راه اندازی این نرم افزار و نحوه نگهداری از سیستم را به صورت گام به گام، طی چند مرحله و حدالامکان ساده، برای شما تشریح می کنیم. توجه داشته باشید پس از مطالعه موارد ذیل صفحه ای تحت عنوان پرسش و پاسخ پیرامون نرم افزار مدیریت مشتریان را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم و در آن سوالات عمومی برخی کاربران استفاده کننده از این نرم افزار را همراه با پاسخ کارشناسان ما قرار دادیم می توانید مطالعه نمائید.
نصب و استفاده از نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان عارف رایانه

چک کردن تنظیمات زبان فارسی در ویندوز (قبل از نصب نرم افزار مدیریت مشتریان)

قبل از نصب نرم افزار مدیریت مشتریان، ابتدا چک کنید تنظیمات مربوط به زبان فارسی، به طور صحیح در ویندوز انجام شده باشد! منظور از تنظیمات زبان فارسی، انتخاب کشور ایران، انتخاب زبان و کیبورد فارسی برای ویندوز می باشد که این تنظیمات در بخش کنترل پنل ویندوز قرار دارد. با توجه به نوع ویندوزی که بر روی رایانه خود نصب نموده اید، این تنظیمات را چک کنید. توجه داشته باشید در صورتی که این تنظیمات انجام نشده باشد ممکن است پس از نصب نرم افزار، منو ها و برخی قسمت های فارسی نرم افزار، به صورت علامت سوال (؟؟؟؟؟؟) برای شما نمایش داده شوند. پس در ابتدا تنظیمات مربوط به زبان فارسی را طبق راهنمایی های انجام شده در لینک زیر چک کنید.

تنظیمات زبان فارسی برای ویندوز XP
تنظیمات زبان فارسی برای ویندوز های Vista، ۷، ۸

نصب نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه (تک کاربره)

نصب نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه، با توجه به نوع کاربری (تک کاربره یا تحت شبکه)، کمی با هم متفاوت است. برای نصب نرم افزار مدیریت مشتریان بر روی یک رایانه (تک کاربره) تنظیمات خاصی نیاز نیست. فقط می بایست فایل دانلود شده از سایت عارف رایانه را را از حالت فشرده (zip) خارج کرده و عملیات نصب نرم افزار را طبق راهنمای زیر از مرحله ابتدا تا انتها دنبال کنید.

نصب نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه بر روی یک رایانه (تک کاربره)

نصب نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه (تحت شبکه)

در صورتی که قصد دارید از نرم افزار مدیریت مشتریان به صورت شبکه و یکپارچه استفاده نمائید، علاوه بر نصب این نرم افزار، چند نکته مهم را در خصوص شبکه، فایروال و تنظیمات اتصال نرم افزار از رایانه ای به رایانه دیگر را نیز باید مد نظر داشته باشید. مراحل نصب و نکات مربوطه به ترتیب در قسمت زیر قرار داده شده است، با کلیک بر روی هر لینک می توانید این عملیات را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید در صورتی که رایانه ها را با هم (به طور صحیح) شبکه کرده باشید، مراحل 2 تا 6 چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت، اما انجام گام به گام این مراحل بسیار مهم است پس دقت لازم را برای این منظور به عمل آورید.

  1. رایانه هایی که قرار است نرم افزار مشتریان بر روی آنها نصب گردد، می بایست با یکدیگر به طور صحیح شبکه شده باشند
  2. یکی از رایانه ها را بعنوان رایانه اصلی (سرور) انتخاب نمائید
  3. نرم افزار مایکروسافت اس کیو ال سرور (Microsoft SQL Server) را که همراه با نرم افزار دانلود کرده اید، بر روی رایانه سرور نصب نمائید
  4. نرم افزار مدیریت مشتریان را بر روی رایانه سرور و سایر رایانه ها (کلاینت ها) نصب نمائید
  5. تنظیمات فایروال و همچنین آنتی ویروس (درصورتی که قبلاً آنتی ویروس نصب کرده اید) را بر روی رایانه سرور انجام دهید
  6. تنظیمات مربوط به اتصال نرم افزار از سایر رایانه ها (کلاینت ها) به رایانه سرور را انجام دهید

آموزش استفاده از نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان

جهت آموزش نحوه استفاده از این نرم افزار به صفحه آموزش نرم افزار مدیریت مدیریت مشتریان عارف رایانه مراجعه نمائید.

نگهداری از اطلاعات نرم افزار  مدیریت مدیریت مشتریان عارف رایانه

نگهداری از اطلاعات نرم افزار

همانطور که می دانید، برنامه مدیریت مشتریان عارف رایانه، اطلاعات ثبت شده توسط شما را در محلی تحت عنوان “بانک اطلاعاتی” نگهداری می کند. فایل های بانک اطلاعاتی مربوط به نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه، درون پوشه ای با نام Data و در محل نصب نرم افزار قرار می گیرند.
از آنجا که این احتمال وجود دارد در آینده به دلایلی رایانه شما دچار حادثه یا اختلال گردد و از طرفی اطلاعات مربوط به مشتریان برای مدیران مراکز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که همیشه و طبق برنامه ریزی، از اطلاعات ثبت شده در سیستم، یک نسخه پشتیبان تهیه نمائید تا در مواقع اضطراری و بروز اشکال در رایانه، با دسترسی به آن، بتوانید اطلاعات سیستم را به حالت قبل بازگردانی نمائید. انجام این امور می تواند به طور خودکار و توسط نرم افزار انجام گردد اما کنترل و مدیریت آن، به عهده شما خواهد بود.

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سیستم

عملیات پشتیبانی به راحتی و توسط نرم افزار انجام پذیر است فقط قبل از انجام این عملیات می بایست ابتدا با عبارت “تهیه فایل پشتیبان از بانک اطلاعاتی” آشنا شوید.”تهیه فایل پشتیبان از بانک اطلاعاتی” که از دو طریق (دستی-خودکار) انجام می گردد، عملیاتی است که طی آن، نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه، از کل اطلاعات ثبت شده در سیستم، یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و درون فایلی قرار می دهد. همچنین تاریخ و ساعتی که این کار را انجام داده اید نیز در عنوان نام این فایل قرار می گیرد تا هنگام مشاهده فایل پشتیبان، از نام آن متوجه شوید که این فایل در چه تاریخ و ساعتی تهیه شده است.
از آنجا که عملیات تهیه فایل پشتیبان، به تنهایی یک مقاله مجزا محسوب می شود، این مقاله را همراه با تصویر مربوطه و در قالب صفحه ای مجزا در وب سایت قرار داده ایم. برای مطالعه،بر روی لینک زیر، کلیک نمائید:

آموزش تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار

بروز رسانی و دریافت ویرایش های جدید نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه

بروز رسانی نرم افزار (آپدیت)

اگر چه همواره سعی بر این داشته ایم که محصولی بی کم و کاست و بدون اشکال به مشتریان ارائه کنیم، اما معتقدیم همچنان جای تغییر در نرم افزار وجود دارد. تغییراتی در راستای بهبود و توسعه این محصول که گاهی ممکن است به دلیل رفع اشکال یا باگ در نرم افزار باشد که از سوی کاربران اعلام شده اند و گاهی جهت ارائه امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر. برای این منظور بخشی تحت عنوان “بروز رسانی” در نرم افزار های عارف رایانه قرار داده شده که توسط آن می توان نرم افزارخریداری شده را به ویرایش های جدید تر بروز رسانی نمود

دریافت ویرایش جدید نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه

تغییرات انجام شده در نرم افزار مدیریت مشتریان، بلافاصله بر روی وب سایت عارف رایانه قرار خواهند گرفت و شما از منوی بروز رسانی نرم افزار که در صفحه اصلی این نرم افزار قرار گرفته شده است، می توانید از آخرین وضعیت آپدیت این محصول آگاهی پیدا کنید و در صورت لزوم، نرم افزار خود را در کمتر از چند دقیقه بروز رسانی کنید. عملیات بروز رسانی را نیز در قالب مقاله ای مجزا در وب سایت قرار داده ایم و برای مطالعه و چگونگی آن بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

بروز رسانی آنلاین نرم افزار مدیریت مشتریان از طریق وب سایت عارف رایانه


پیشنهاد ویژه عارف رایانه

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار انبارداری و فروش عارف رایانه، یک برنامه ی ساده جهت کنترل و مدیریت کالاها در انبار های مختلف، صدور انواع فاکتور خرید و فروش توسط رایانه می باشد.

دستگاه کالر آیدی (Caller-ID) برای نرم افزار

در این بخش با نحوه راه اندازی دستگاه های کالر آیدی (Caller-ID) و استفاده آن در نرم افزار های شرکت آشنا خواهید شد.

اخبار مهم
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت عارف رایانه هرگونه کپی پرداری با ذکر منبع آزاد است