66977907 | 021-66383606  

دانلود نرم افزار مطب پزشکان

دانلود نرم افزار مطب پزشکانReviewed by Admin on Mar 23Rating:

نرم افزار مدیریت مطب پزشکان آسان طب، محصولی از عارف رایانه جهت حسابداری و مدیریت انواع مطب عمومی و تخصصی میباشد.

پزشکان توسط این نرم افزار می توانند به سادگی و در کوتاه ترین زمان، برای بیماران یا مراجعین مطب پرونده تشکیل داده و خدمات، معاینات، صورتحساب ایشان را در آن  ثبت و مدیریت نمایند و علاوه بر آن مدیریت سوابق و تصاویر پزشکی بیماران، تعیین وقت ویزیت برای مراجعات آینده، ثبت نسخ با قلم نوری… که مربوط به امور مطب می باشد را میتوان با این نرم افزار انجام داد. امکان تعریف انواع خدمات پزشکی در نرم افزار مطب عارف رایانه، این امکان را به پزشکان می دهد تا در هر گونه مطب پزشکی اعم از : پزشک عمومی، تخصصی ،زیبایی و لیزر، ارتوپدی، چشم پزشکی ،توانبخشی، طب سنتی، مشاوره و ترک اعتیاد و … را توسط آن مدیریت نمود.

نرم افزار مطب پزشکان عارف رایانه مجهز به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی می باشد و می تواند به طور خودکار برای بیماران پیامک های یادآوری وقت، صورتحساب و … ارسال نماید و از طرفی مشخصات فرد تماس گیرنده با مطب را از طریق تلفن شناسایی و برای منشی نمایش داده و به راحتی برای ایشان وقت تعیین نماید.

دانلود نرم افزار مطب

سفارش و دانلود نسخه اصلی نرم افزار مدیریت مطب

با سفارش آنلاین و خرید نرم افزار مدیریت مطب پزشکان آسان طب، می توانید نسخه اصلی این نرم افزار را در کمتر از چند دقیقه دانلود و بر روی رایانه خود نصب و استفاده نمائید.

(تعرفه قیمت های قرار گرفته ویژه تابستان 1395 می باشد)

نوع کاربری:

تک کاربره

نصب بر روی یک رایانه

تحت شبکه (دو کاربره)

نصب بر روی رایانه پزشک و منشی

تحت شبکه (پنج کاربره)

یک رایانه سرور و چهار رایانه کلاینت

قیمت (تومان):

449،000

599،000

1,199،000

+ سفارش
+ سفارش
+ سفارش

 

عکس های برنامه مطب

برخی از تصاویر محیط نرم افزار مدیریت مطب پزشکان آسان طب

برای پیمایش تصاویر این نرم افزار می توانید بر روی تصاویر بند انگشتی فوق کلیک نمایید.

درباره این نرم افزار

نرم افزار مطب آسان طب نرم افزاری است که توسط عارف رایانه جهت مدیریت مطب پزشکان تولید شده است.
این نرم افزار که مهمترین نرم افزار پزشکان محسوب می شود با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به پرونده پزشکی و صورتحساب بیماران مراجعه کننده به مطب پزشک را ثبت و نگهداری کرده و با فراهم نمودن قسمت مجزا جهت تعریف انواع خدمات پزشکی (که با توجه به هر مطب متغیر است)، امکان مدیریت هرگونه مطب را برای مدیران و پزشکان این مراکز فراهم نموده است.
در نرم افزار مطب پزشکان آسان طب، هر پزشک می تواند آن دسته از خدمات پزشکی را که در مطب خود، به بیماران ارائه می گردد را در فهرست خدمات قابل ارائه به مراجعین، تعریف و طبقه بندی نماید و با توجه به آنها عملیات تشکیل پرونده و پذیرش بیماران را به راحتی توسط سیستم نرم افزاری انجام دهد. این خدمات پزشکی می تواند شامل یک ویزیت ساده یا خدمات تخصصی مانند عمل جراحی، لیزر، تزریقات، و … باشد.
نرم افزار مطب پزشک آسان طب با بیش از  8 سال سابقه اجرایی، همچنان در حال توسعه بوده و در حال حاضر، ویرایش 2015 این محصول در بسیاری از مطب های عمومی، سنتی، زیبایی، ارتوپدی، دندانپزشکی، روانپزشکی، مشاوره و ترک اعتیاد، چشم پزشکی، توانبخشی و … نصب و در حال استفاده می باشد.
قیمت نرم افزار مدیریت مطب پزشک آسان طب نسبت به نرم افزار های مشابه تولید شده، بسیار ارزان تر بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار مدیریت مطب آسان طب

مشخصات فنی نرم افزار مطب آسان طب

زبان برنامه نویسی بانک اطلاعاتی ویندوز های تحت پوشش حداکثر تعداد پزشک و دستیار حداکثر تعداد پرونده
Delphi 2015 Microsoft SQL Server Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows Server (نا محدود) (نا محدود)

.

امکانات اصلی نرم افزار مطب پزشکی

نرم افزار مطب

در چند سال گذشته بحث مکانیزه کردن اطلاعات بیماران و استفاده از سیستم های نرم افزاری از مباحث مهم و مطرح مدیریتی مراکز پزشکی بوده است و مراکز موفق و روبه رشد همواره از پیشگامان بهره گیری از این نرم افزار ها بوده اند. و از جمله نرم افزار های مطرح در این زمینه ، نرم افزار آسان طب بوده که توسط متخصصین جوان و کوشای گروه عارف رایانه و با مشاوره پزشکان ، بعنوان یک محصول چند جانبه مخصوص مدیریت مطب و مراکز پزشکی تولید گردیده است. دغدغه های اصلی تیم توسعه دهنده این نرم افزار : سرعت ، دقت ، کیفیت انعطاف پذیری این محصول بوده که هدف رضایتمندی پزشکان را به دنبال داشته. اگر چه توسعه نرم افزار آسان طب همچنان ادامه داشته و با توجه به نظرات و پیشنهادات سازنده و پزشکان استفاده کننده از این نرم افزار، هر چند هفته یکبار آپدیت های جدید تر از آن ارائه خواهد شد، نسخه فعلی یکی از کم نظیر ترین محصولات نرم افزاری ارائه شده در این راستا در ایران میباشد. از آنجا که روند تولید یک نرم افزار استاندار پیرو اصول و قواعد خاصی می باشد.

نرم افزار مطب

چرا نرم افزار مدیریت مطب آسان طب؟

بانک اطلاعاتی نرم افزار آسان طب ، Microsoft SQL Server بوده و برای تولید این محصول از معماری چند لایه استفاده شده است. از آنجا که معماری بانک اطلاعاتی از مهمترین نکات یک نرم افزار مبتنی بر بانک اطلاعاتی میباشد میتوان به طراحی مدل بر مبنای Tire اشاره نمود و تراکنش های بین برنامه و بانک اطلاعاتی از طریق Stored-Procedure انجام میشود و همچنین امکان اتصال به بانک اطلاعاتی از هر نقطه جغرافیایی میسر میباشد. زبان استفاده شده برای توسعه این محصول نرم افزاری دلفی بوده و از کامپایلر Embarcadero® Delphi® EX4 استفاده شده است. آسان طب، در حال حاضر قابل استفاده توسط آخرین سیستم عامل عرضه شده توسط مایکروسافت یعنی .Windows 8 بوده و به زودی نسخه های قابل نصب بر روی لینوکس و سیستم عامل مکینتاش ارائه خواهد شد.

نرم افزار مدیریت مطب آسان طب

سرعت نرم افزار مطب آسان طب

نرم افزار مطب آسان طب ، طوری طراحی شده تا با صرف کمترین زمان نسبت به مشاهده اطلاعات مربوط به بیماران ، سوابق پزشکی ، صورتحساب و … اقدام نمود. بعنوان مثال: در کمتر از چند ثانیه میتوان از کارکرد مطب ، گزارش تهیه نمود و یا بیماری خاص را از لیست کل بیماران جستجو کرد و از وضعیت پزشکی، صورتحساب و … ایشان آگاه شد. همچنین امکان صدور کارت برای بیماران که از نسخه 2012 این نرم افزار ،ارائه شده، توسط کارت هایی که توسط سیستم برای بیماران صادر میشود، میتوان با کشیدن کارت بیمار بر روی دستگاه کارت خوان، به راحتی از وضعیت پرونده و گزارشات مربوطه بهره برد. برای تهیه دستگاه و تعداد کارت های خام مورد نیاز برای بیماران با شماره های شرکت تماس حاصل نمائید.

سرعت نرم افزار

جامعیت نرم افزار مطب آسان طب

یک نرم افزار مدیریت مطب خوب، نرم افزاری است که حدالامکان نیازهای اساسی مدیریت امور داخلی یک مطب را دارا باشد. این نیاز ها در برخی موارد کاملا” تخصصی بوده مستلزم مشاوره با پزشکان میباشند. مانند اطلاعات مورد نیاز یک پزشک از بیماران مراجعه کننده به مطب، اطلاعات و گزارشات مورد نیاز سیستم پذیرش، وقت دهی به بیمار و … یا امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های برنامه که در ادامه به چگونگی این عمل اشاره خواهیم کرد. تیم توسعه دهنده نرم افزار مدیریت مطب آسان طب، با مشاوره با جمعی از پزشکان حاضر، نسبت به تولید این محصول اقدام نمود و امروزه حتی مشتریان جدید نیز به نوعی در روند توسعه این محصول مشارکت دارند، گروه توسعه دهنده اما همه روزه با مطالعه نظرات و پیشنهادات سازنده پزشکان استفاده کننده این محصول، سعی در ارائه هرچه بهتر و جامع تر بودن نرم افزار به کاربران خود داشته است.

نرم افزار مدیریت مطب جامع

رابط کاربری مناسب نرم افزار

از آنجا که رابط کاربری یک نرم افزار ، برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و برای بسیاری از پزشکان و پرسنل ، تجهیز کردن رایانه محیط مطب یا مرکز پزشکی به نرم افزار هایی که دائما” مورد استفاده قرار میگیرند، علاوه بر کارایی نرم افزار ، مستلزم دارا بودن محیط کاربری نسبتا” مناسب ، امری مهم تلقی میشود، نرم افزار آسان طب با طراحی کم نظیر محیط کاربری و کاربر پسند خود یک یک برنامه نسبتا” استاندارد و با کیفیت را برای پزشکان به ارمغان آورده است.

رابط کاریری نرم افزار مطب

گزارشگیری متنوع از قسمت های نرم افزار مطب

همانطور که میدانید، امروزه نرم افزارهایی مورد توجه قرار می گیرند که به کاربران خود این امکان را بدهند تا آنطور که مایل هستند از قسمت ها و لیست های حاوی اطلاعات خود ، بتوانند گزارشات متنوع تهیه کنند. بعنوان مثال: زمانی که کاربر یا پزشک تمایل دارد از لیست اطلاعات بیماران گزارشی تهیه و چاپ کند که حاوی نام، نام خانوادگی، سن، قد، وزن ، تاریخ تشکیل پرونده و علت مراجعه ایشان به مطب باشد. و یا از لیست پرونده های پزشکی بیماران ، گزارشی خاص از اطلاعات مربوط به پرونده تهیه نمایند که بطور پیشفرض و حالت عادی نرم افزار ، وجود ندارد! آسان طب به پزشک این امکان را داده است تا خود پزشک نیز جزئی از توسعه دهنده گان نرم افزار باشد و با ارائه یک محیط طراح گزارش پویا برای پزشکان ، این امکان را داده است تا پزشک با توجه به سلیقه و گزارش مورد نیاز خود، نسبت به تهیه گزارش مورد نظر اقدام نماید. همچنین در محیط طراحی گزارش، امکان درج لوگوی مطب ، تغییر فونت ، سایز چرخش متون و … وجود دارد و برای هر قسمت نیز چند گزارش یا قالب چاپ طراحی شده آماده ارائه شده تا پزشکان از نحوه استفاده از این امکان ، به راحتی بهره مند گردند. . . .

نمونه گزارش گیری از نرم افزار مطب

.
.

مراقب افراد سودجو باشید!

هر ساله تعداد زیادی از پزشکان با ما تماس می گیرند و مسائلی در رابطه با تحمیل هزینه های سنگین برای قرارداد پشتیبانی، توسط افراد سودجو مطرح می کنند. این هزینه ها گاهی با مبالغ چند میلیون تومانی به صورت سالانه یا 6 ماه یکبار توسط برخی افراد به پزشکان تحمیل شده است. از آنجا که نرم افزار خریداری شده یا “رایگان” دانلود شده توسط پزشک طوری طراحی شده که فقط توسط فرد یا شرکت برنامه نویس آن نرم افزار قابل پشتیبانی است، لذا پزشکان پس از مدتی مجبور به پرداخت هزینه جهت “پشتیبانی” بوده! و در غیر اینضورت نرم افزار به حالت تعلیق درآمده و غیر فعال شده است! از طرفی سوابق بیماران که طی یک سال یا بیشتر در نرم افزار ثبت شده، قابل استخراج به نرم افزاری دیگر نبوده و پزشک برای جلوگیری از اتلاف وقت و حفظ آرامش خود مجبور به پرداخت هزینه گردیده است.

نکته 1 و مهم: برخی نرم افزار های دانلودی ظاهرا “رایگان” هستند! مراقب باشید! و در صورت تعیین هزینه پشتیبانی توسط فروشنده، موارد را کاملا شفاف سازی کنید. عارف رایانه معتقد است یک نرم افزار استاندارد با رابط کاربری مناسب نیازی به پرداخت هزینه سنگین سالانه ندارد! اگر پزشکی برای برنامه مطب خود نیازمند قرارداد پشتیبانی، جهت رفع اشکال در مواقع ضروری یا راهنمایی پرسنل مطب در سالهای آینده می باشد، این هزینه می تواند حداکثر 30 درصد هزینه خرید نرم افزار باشد. البته لازم به ذکر است می بایست مراقب قیمت نرم افزار خریداری شده نیز بود!

نکته 2: یک نرم افزار استاندارد، می بایست دارای امکان تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات به طور دستی و زمانبندی شده باشد و فقط کافی است منشی یا پزشک هر هفته یا هر ماه، آخرین فایل پشتیبان از اطلاعات را بر روی سی دی رایت نمایند. برای تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات توسط “کارشناس” نیازی به پرداخت هزینه نیست!

نکته 3: از آنجا که نیاز های یک نرم افزار تخصصی مانند نرم افزار مدیریت مطب، عموما در اکثر مطب ها یکسان هست، یک نرم افزار مدیریت مطب استاندارد باید طوری طراحی و برنامه نویسی شده باشد که یک کاربر آشنا به رایانه و آشنا به مسائل مطب بتواند به راحتی آن را نصب کند و با کمی کار کردن حداقل نیاز های خود را (تشکیل پرونده، پذیرش، تعیین وقت برای آینده و … ) مرتفع کند. برای این منظور نیز داکیومنت ها و فایل های راهنما از طرف شرکت تولید کننده ارائه می گردد که در آینده می توان نکات و عملیات ثانویه را نیز با نرم افزار انجام داد. (نسخه آزمایشی نرم افزار برای همین منظور ارائه می گردد).  الزام به پرداخت هزینه اضافی بابت اتلاف وقت بیشتر و نصب و آموزش استفاده از نرم افزار نیست!

نکنه 4 و مهم: یک نرم افزار مطب استاندارد در هر زمان که کاربر احساس کرد نرم افزار بهتری برای ادامه مدیریت مرکز پزشکی خود یافته است، باید امکان استخراج اطلاعات بیماران، سوابق و … را در اختیار کاربر قرار دهد. نرم افزار های عارف رایانه در هر قسمت از نرم افزار امکان استخراج اطلاعات به فایل Excell، Acccess، HTML، Text را برای کاربران خود قرار داده تا هر زمان کاربر بتواند اطلاعات خود را از نرم افزار خود استخراج نماید.

همچنین متقابلا” امکان ورود اطلاعات از فایل اکسل نیز در نرم افزار های عارف رایانه وجود دارد. پزشکانی که از برنامه مدیریت مطب قدیمی تر استفاده میکنند و به نحوی نرم افزار مدیریت مطب آسان طب را مناسب تر احساس می کنند، بدون نگرانی و با داشتن فایل اکسل اطلاعات بیماران خود، می توانند نسبت به انتقال اطلاعات پرونده بیماران از برنامه قدیمی به برنامه جدید (آسان طب) استفاده نمایند. عملیات انتقال با چند کلیک و توسط پزشک امکان پذیر است.

آموزش و راهنمایی های بعد از دانلود نرم افزار مطب پزشکان

از اینکه نرم افزار مدیریت مطب پزشکی آسان طب را برای استفاده در مطب خود انتخاب نموده اید کمال سپاسگزاری را داریم. در ادامه مراحل نصب و راه اندازی این نرم افزار و نحوه نگهداری از سیستم را به صورت گام به گام، طی چند مرحله و حدالامکان ساده، برای شما تشریح می کنیم. توجه داشته باشید پس از مطالعه موارد ذیل صفحه ای تحت عنوان پرسش و پاسخ پیرامون نرم افزار مطب را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم و در آن سوالات عمومی برخی کاربران استفاده کننده از این نرم افزار را همراه با پاسخ کارشناسان ما قرار دادیم می توانید مطالعه نمائید.
نصب و استفاده از نرم افزار مدیریت مطب آسان طب

چک کردن تنظیمات زبان فارسی در ویندوز (قبل از نصب نرم افزار مطب)

قبل از نصب نرم افزار مطب پزشکی آسان طب، ابتدا چک کنید تنظیمات مربوط به زبان فارسی، به طور صحیح در ویندوز انجام شده باشد! منظور از تنظیمات زبان فارسی، انتخاب کشور ایران، انتخاب زبان و کیبورد فارسی برای ویندوز می باشد که این تنظیمات در بخش کنترل پنل ویندوز قرار دارد. با توجه به نوع ویندوزی که بر روی رایانه خود نصب نموده اید، این تنظیمات را چک کنید. توجه داشته باشید در صورتی که این تنظیمات انجام نشده باشد ممکن است پس از نصب نرم افزار، منو ها و برخی قسمت های فارسی نرم افزار، به صورت علامت سوال (؟؟؟؟؟؟) برای شما نمایش داده شوند. پس در ابتدا تنظیمات مربوط به زبان فارسی را طبق راهنمایی های انجام شده در لینک زیر چک کنید.

تنظیمات زبان فارسی برای ویندوز XP
تنظیمات زبان فارسی برای ویندوز های Vista، ۷، ۸

نصب نرم افزار مطب آسان طب (تک کاربره)

نصب نرم افزار مطب آسان طب، با توجه به نوع کاربری (تک کاربره یا تحت شبکه)، کمی با هم متفاوت است. برای نصب نرم افزار مطب بر روی یک رایانه (تک کاربره) تنظیمات خاصی نیاز نیست. فقط می بایست فایل دانلود شده از سایت عارف رایانه را را از حالت فشرده (zip) خارج کرده و عملیات نصب نرم افزار را طبق راهنمای زیر از مرحله ابتدا تا انتها دنبال کنید.

نصب نرم افزار مطب آسان طب بر روی یک رایانه (تک کاربره)

نصب نرم افزار مطب آسان طب (تحت شبکه)

در صورتی که قصد دارید از نرم افزار آسان طب به صورت شبکه و یکپارچه استفاده نمائید، علاوه بر نصب این نرم افزار، چند نکته مهم را در خصوص شبکه، فایروال و تنظیمات اتصال نرم افزار از رایانه ای به رایانه دیگر را نیز باید مد نظر داشته باشید. مراحل نصب و نکات مربوطه به ترتیب در قسمت زیر قرار داده شده است، با کلیک بر روی هر لینک می توانید این عملیات را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید در صورتی که رایانه ها را با هم (به طور صحیح) شبکه کرده باشید، مراحل 2 تا 6 چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت، اما انجام گام به گام این مراحل بسیار مهم است پس دقت لازم را برای این منظور به عمل آورید.

  1. رایانه هایی که قرار است نرم افزار آسان طب بر روی آنها نصب گردد، می بایست با یکدیگر به طور صحیح شبکه شده باشند
  2. یکی از رایانه ها را بعنوان رایانه اصلی (سرور) انتخاب نمائید
  3. نرم افزار مایکروسافت اس کیو ال سرور (Microsoft SQL Server) را که همراه با نرم افزار دانلود کرده اید، بر روی رایانه سرور نصب نمائید
  4. نرم افزار آسان طب را بر روی رایانه سرور و سایر رایانه ها (کلاینت ها) نصب نمائید
  5. تنظیمات فایروال و همچنین آنتی ویروس (درصورتی که قبلاً آنتی ویروس نصب کرده اید) را بر روی رایانه سرور انجام دهید
  6. تنظیمات مربوط به اتصال نرم افزار از سایر رایانه ها (کلاینت ها) به رایانه سرور را انجام دهید

آموزش استفاده از نرم افزار مدیریت مطب

جهت آموزش نحوه استفاده از این نرم افزار به صفحه آموزش نرم افزار مدیریت مطب، درمانگاه و کلینیک مطب آسان طب مراجعه نمائید.

نگهداری از اطلاعات نرم افزار  مدیریت مطب آسان طب

نگهداری از اطلاعات نرم افزار

همانطور که می دانید، برنامه مطب آسان طب، اطلاعات ثبت شده توسط شما را در محلی تحت عنوان “بانک اطلاعاتی” نگهداری می کند. فایل های بانک اطلاعاتی مربوط به نرم افزار آسان طب، درون پوشه ای با نام Data و در محل نصب نرم افزار قرار می گیرند.
از آنجا که این احتمال وجود دارد در آینده به دلایلی رایانه شما دچار حادثه یا اختلال گردد و از طرفی اطلاعات مربوط به بیماران یک مطب برای پزشک یا پزشکان این مرکز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که همیشه و طبق برنامه ریزی، از اطلاعات ثبت شده در سیستم، یک نسخه پشتیبان تهیه نمائید تا در مواقع اضطراری و بروز اشکال در رایانه، با دسترسی به آن، بتوانید اطلاعات سیستم را به حالت قبل بازگردانی نمائید. انجام این امور می تواند به طور خودکار و توسط نرم افزار انجام گردد اما کنترل و مدیریت آن، به عهده شما خواهد بود.

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سیستم

عملیات پشتیبانی به راحتی و توسط نرم افزار آسان طب انجام پذیر است فقط قبل از انجام این عملیات می بایست ابتدا با عبارت “تهیه فایل پشتیبان از بانک اطلاعاتی” آشنا شوید.”تهیه فایل پشتیبان از بانک اطلاعاتی” که از دو طریق (دستی-خودکار) انجام می گردد، عملیاتی است که طی آن، نرم افزار آسان طب، از کل اطلاعات ثبت شده در سیستم، یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و درون فایلی قرار می دهد. همچنین تاریخ و ساعتی که این کار را انجام داده اید نیز در عنوان نام این فایل قرار می گیرد تا هنگام مشاهده فایل پشتیبان، از نام آن متوجه شوید که این فایل در چه تاریخ و ساعتی تهیه شده است.
از آنجا که عملیات تهیه فایل پشتیبان، به تنهایی یک مقاله مجزا محسوب می شود، این مقاله را همراه با تصویر مربوطه و در قالب صفحه ای مجزا در وب سایت قرار داده ایم. برای مطالعه،بر روی لینک زیر، کلیک نمائید:

آموزش تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار

بروز رسانی و دریافت ویرایش های جدید نرم افزار آسان طب

بروز رسانی نرم افزار (آپدیت)

اگر چه همواره سعی بر این داشته ایم که محصولی بی کم و کاست و بدون اشکال به مشتریان ارائه کنیم، اما معتقدیم همچنان جای تغییر در نرم افزار وجود دارد. تغییراتی در راستای بهبود و توسعه این محصول که گاهی ممکن است به دلیل رفع اشکال یا باگ در نرم افزار باشد که از سوی کاربران اعلام شده اند و گاهی جهت ارائه امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر. برای این منظور بخشی تحت عنوان “بروز رسانی” در نرم افزار های عارف رایانه قرار داده شده که توسط آن می توان نرم افزارخریداری شده را به ویرایش های جدید تر بروز رسانی نمود

دریافت ویرایش جدید نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه

تغییرات انجام شده در نرم افزار آسان طب، بلافاصله بر روی وب سایت عارف رایانه قرار خواهند گرفت و شما از منوی بروز رسانی نرم افزار که در صفحه اصلی این نرم افزار قرار گرفته شده است، می توانید از آخرین وضعیت آپدیت این محصول آگاهی پیدا کنید و در صورت لزوم، نرم افزار خود را در کمتر از چند دقیقه بروز رسانی کنید. عملیات بروز رسانی را نیز در قالب مقاله ای مجزا در وب سایت قرار داده ایم و برای مطالعه و چگونگی آن بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

بروز رسانی آنلاین نرم افزار آسان طب از طریق وب سایت عارف رایانه


پیشنهاد ویژه عارف رایانه

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار انبارداری و فروش عارف رایانه، یک برنامه ی ساده جهت کنترل و مدیریت کالاها در انبار های مختلف، صدور انواع فاکتور خرید و فروش توسط رایانه می باشد.

دستگاه کالر آیدی (Caller-ID) برای نرم افزار

در این بخش با نحوه راه اندازی دستگاه های کالر آیدی (Caller-ID) و استفاده آن در نرم افزار های شرکت آشنا خواهید شد.

اخبار مهم
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت عارف رایانه هرگونه کپی پرداری با ذکر منبع آزاد است